Zwroty i Reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
 
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU DOKONASZ W KILKU PROSTYCH KROKACH:
 
1.Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@smarthome.shop.pl
2.Obowiązkowo wypełnij Formularz Odstąpienia od Umowy umieszczony na końcu Regulaminu.
3.Wydrukowany i wypełniony formularz dołącz do paczki.
4.Dokładnie zapakuj towar,żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
5.Następnie odeślij towar ,wraz z Formularzem Zwrotu,na adres naszego magazynu:
 
SMARTHOME
Ul.Nowa 31
21-345 Wola Osowińska 
 
Ważne: magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
 
 
6.Zwrot kosztów za oddany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia paczki przez nasz magazyn. Zwrot środków będzie zależał od formy płatności jaką dokonałeś za zakupy:
*w przypadku płatności za pobraniem,zwrot dokonany zostanie przelewem,na konto wskazane przez Ciebie w formularzu,
*w przypadku płatności przelewem,zwrot dokonany zostanie na konto ,z którego wysłałeś pieniądze.
 
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
 
500 808 848
 
czynne:od poniedziałku do piątku
 
w godzinach:8.00-16.00
 
Chętnie pomożemy!!!
 
 
 
 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:reklamacje@smarthome.shop.pl. Wraz z formularzem należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru. 
 
Reklamowany towar należy wysłać na adres: 
Ul.Nowa 31,
21-345 Wola Osowińska
 
W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium